szerda, április 13, 2005

végre egy igazi, tavaszi hepinap a mai, amely úgy kezdödött hogy reggel gyorsan elintéztem minden aprócsepröt és délelött tizenegykor, folyamatos telefoncsörgés és árajánlatkérés közepette betámadtam Kisgabihoz, ö pedig készitett finom reggeli/ebédet, egy kicsit manikürözött meg macsószégyengyalázat de bekente az arcomat valami tisztitósztorival, ami a kis vattadarabon gyorsan beszürkült az arcpórusaimban tanyázó kosztól, gondolom.
egy kicsit babusgatott én meg közben elaludtam, szám szerint négyszer, aztán ettöl a kis kétórás etüdtöl felvillanyozva koradélután hazarepültem. ez nagyon jól esett, mert már zúgott a fejem a sok gumitól meg faszkodástól, és hogy a legteljesebb legyen az öröm, betámadtam a West Autóhoz ism, egy Skoda Fabia RS árajánlatért, már csak azért hogy legyen valami autó is amiröl éjszakánként elalvás elött. azthiszem mondtam már hogy autót szeretnék váltani, egy kategóriával feljebb, hogy ha már napi négy órát ülök autóban akkor legalább ott legyen egy hatsebességes, 130 lovas motor a fenekem alatt, amikor káromkodom a dugóban, ez a Fabia egy kicsit elegáns, a legjobb jelzö rá a morcos. Persze, feketében vesszük, és a jó kis 1.9 PDTDI motorral. de találtam még egy ilyen szép kis Peugeot 206 RC utcai versenyautót is, de a legvalószinübb hogy egy négyes Golf lesz, mert az sokkal olcsóbb de abból is a rövidsportosmorcos. na ennyi. kellenek az ilyen pillanatok is...
tegnap volt nálam egy kedves kliensem, és szeretném figyelmedbe ajánlani honlapjukat, ö az úr aki volt a Dakaron, és most elinditották a dakar.ro oldalt, érdemes figyelni, mondjuk decembertöl:))