szombat, április 02, 2005

lassan tavaszodik és tegnap már pólóban és bördzsekiben hajkurásztam a kilométereket, amikoris 2nap, 6óra és néhány perc késéssel érkeztem Kisgabihoz, mivel a hó eleji leltár, illetve a csütörtöki ügynökjárás (amikoris, nem tudom miért pont egy napra szinkronizálták a fiúk, de egymásnak adják a kilincset a gumis beszállitók, az olajos srácok, így látogatott meg Catalin és Arpi, akik inkább felnisek mint gumisok, domnul X és Y az ExxonMobiltól, az Aralos csávó, aki hozott egy standot is, meg olajat is, aztán a legkedvesebb, Péter aki székely embör (csakúgy mint Kénesi Úr aki szintén aznap jött) és kellemesen elgumimélázgattunk a Michelin politikáján már ami a 22.5-es, vagon profilokat illeti (Péterrel) és apám már egy hete tartózkodik a hegyi háznál, tavaszi munka cimszó alatt és egész jól megvagyunk most, és remélem jó lesz ez a nyári szezon, fel kéne kötni a gatyát, és nem érzem úgy hogy két kollégám osztja a véleményem mert eléggé basznak a dolgokra, pedig szeretem mindkettöt, az egyik egy csendes, önmagában imádkozós de sokatelbaszós srác a másik meg egy olyan csirkésfiús sokatbeszélösjópofis szintén sokatelbaszós srác, akik miatt naponta idegeskedem, és Anna és Barney harderotikus fotói sem mentenek meg, pedig amikor internetezni kezdtem volt egy olyan szokásom, hogy naponta megnéztem egy új oldalt, és aztán rendszeres olvasmányaim lettek, így találtam meg az origo galériát (ajánlom Bánkuti Andrást) vagy a matula magazin régebbi számait, az arhivumból, és a hvtm-et. A kötelezö bibliográfia pedig, Index, Transindex, Totalcar, és a blog, akikröl már lennebb, illetve akikröl majd késöbb.