szombat, december 25, 2004

a három hét csend annyit jelent, hogy semmi emlitésre méltó nem történt, a tegnapin kivül, amikoris visszakaptam a laptopom, köszi Tomi, amiröl lehet blogolni, ezerrel, és szeretem a Karácsonyt, ezúton boldogot mindenkinek, és szeretek boldog karácsonyt kivánni olyan embereknek, akik erre nem is számítanak, tegnap is ez volt, amikor felhivtam a legjobb klienseimet (az igazi kurtizánok is ezt csinálják?) többek között Domnul Ardeleant, vagy Müller urat, aki azt is mondta, hogy nagyon meglepödött és azt mondta, hogy most nagyon meg van hatódva, mert arra nem számitott hogy a nagyfönökén kivül rá is gondolunk, pedig ö csak egy transzportfönök, lalala. Aztán autómosás is volt, meg ajándékozás, most pedig déli félkettö van és ébredezem, mert lássuk be, a Karácsony a szokásos tralalala mellett még azt is jelenti hogy nagyokat eszünk, nem istenfaszázunk és az ágyból nézzük a tévét.
***
a tévé elég idegesitö, mert csupa balfasz karácsonyi müsor, kivéve a zseniális Viasat Explorert, amelyben zseniális müsorok voltak és általában szoktak lenni, mint például autósmagazin, de ne abból a herélt románra forditott francia Peugeot gyári reklámfilmet mutogató fajtából, hanem húsvér autók, meg soförök, és akkor emlékezzünk meg, illetve visszaszámlálás indul: még egy hét, és indul az autósport történetének legszárazabb (szó szerint értsd) viadala, a Paris Dakar Sivatag Contest, ahol ismét a Szalay Dakar Teamnek szurkolok illetve a többieknek, és ami personally érint, hogy a román csapat egyik tagja, Szilveszter Zsolt az egyik kliensem, lehet hogy meséltem a hegyimentö Land Roverre szerelt BF Goodrich Mud Terrain gumikról, szóval ö az, és megy a Dakarra, Romeo Dunca motorversenyzönek ö lesz a szervizese, hajrá Zsolti, hajrá KTM!
A Karácsony ugyanakkor a rég nem látott/hallott emberek újra megkeresését is jelenti, igy söröztem Hobóval, beszéltem Sorbánnal és a legkedvesebb, hazajött HZS, és beszéltem vele telefonon, hamarosan összehozunk egy találkát, részletek késöbb. Most pedig indulok Zsóka nénihez és lányaihoz, meg azok párjaihoz, akik egy kis kétszobás lakásban karácsonyolnak és szerintem nagyon szép és boldog család, ahol már nincs fekvöhely, annyian jönnek haza karácsonyra, én pedig meglátogatom a legnagyobbik lányt, Kisgabit. Boldog Karácsonyt!