csütörtök, október 28, 2004

egyedül itthon, fejfájósan és mindenekelött nem megy a Medal of Honor Allied Assault nevezetü számitógépes harcigépezetvezérlös gránátosdurrantós játék, mert a hugi Windóza tele van minden szarral, többek közt vagy öt virus, féreg meg trójai meg a többiek, meg ezer értelmetlen program, én pedig hamarosan fekszem, mert holnap én nyitok, Jasszer Arafat pedig egyre rosszabbul, képzeld csak el, akit mindig sakktáblás burnuszban láttunk és olyan kontans, észrevétlen és változatlan dolog volt, most ráncos öregember a CNNben, sic transit gloria mundi, igazad van Istencsászár, ő pedig volt itt nálunk Romániában és nagyon jól szórakoztam a beszámolóján.
Tekla kolegine goes online második, reloaded változatát itt találod, én pedig egy CD lejátszóra gyüjtök, részletek a Sonynál. szerintem naggyon vagány. most pedig, indul a Gálvölgyi show. holnapi menü: filmkritika.