péntek, április 08, 2005

egykisbocs

az elözöszpotombeli elsökétsor pontos belsöértelmezését adnám közre: most épp olyan hangulatom van, hogy myreille és combfiksz stílusú naplókat olvasgatok, és most épp nincs olyan hangulatom, hogy Sasvári János reallifeblogját olvasnám.
ma kaptam töle egy levelet hogy ez nemvoltszép, és hogy ezt megirta a blogján is, és hogy elöre szólhattam volna. Elnézést kérek, mert nem úgy értettem hogy semmi esetre sem olvasnám, hanem ismét nem fejeztem ki magam úgy ahogy, érted. Bocs, Sasvári János, amúgy már végigolvastalak mielött tudtál volna rólam és ezentúl is foglak. meg combfikszet is.

maeste pedig már késö van, ez a hét nagyon kifárasztott.
holnap életem elsö auytóversenye, már amin énis versenyzek és egy félórája még az ülést próbáltuk, meg az öveket és "úgy" vezetni továbbra sem tudok, majd holnap verseny elött lesz egykis idöm, kétszer végigmenni a salakos pályán. az autót ma délben vittük el dekorálni, estére maradtak az apróságok, mint a szék lecsavarozás, holnapeste jelentkezem. ha minden jól megy, fotókkal. amúgy nem szeretnék elsö lenni, hanem csak minden probléma nélkül végigmenni a pályán, és van egy frankó Sparco kesztyüm is, életem ártatlan örömei rovatunkban.