hétfő, április 04, 2005

itthon közben visszakötötték a netet mert ismét elfelejtettem kifizetni, amúgy az itthoni számitógép, húgomasszonyé, csak a lennebb említett Colin McRae és a fennebb látható blogger.com látogatásakor használom. azt irja az egyik blogger, aki tömondatokban beszél, nem mint én pedig állitólag élöben rosszabb vagyok, szóval azt irja hogy "élvezem a gondolat szabadságát" most ez nem épp illik ide viszont jól hangzik és ez annyiban kapcsolódik ide hogy a napi monitorbámulás talán az egyetlen szórakozásom, a kávézás mellett, sajnos viszont az internetezéshez nincs annyi türelmem, amennyit szeretnék, hogy pl betenni Bookmark-ba a kedvenceimet, bár mostanában már azért összegyült néhány rendszeresen böngészett oldal, aztán ma épp nem ment pár perccel ezelött a Tr.index, és már nagyon megörültem, mert a múltkori Tr.index metamorfóziskor pár napig szünetelt, az azelöttikor (amikor a zöldsárgából ment át sárgabarnába, ha még emlékszik valaki) pedig már nem emlékszem, és most reménykedtem, hátha Keli a bögre kávék között elkészült az új oldallal.
Most épp webteoretikus illetve médiablogger irásokat olvasok, micsoda kifejezések, mondaná nagyanyám, és a nol.hu blog rovatából csemegézek, itt elég gyenge a blogszekció (mármint szerkesztésileg, tulajdonosilag, vagy hogyan akarja magának kifejezni) és nem is tetszik, mert egyfajta mesterkélt hangulata van, illetve nincs benne semmi eredeti, szerintem csak a Népszabi webszerk reggel aszonta a föszerk nek hogy dejólenne mi is blogszolgáltatást inditsunk, mert az annyira menö, akárcsak a tv2 blogrovata, de NE érts félre, nem a blogolókról beszélek, mert azok szerintem blogszolgáltatótól függetlenül érdekesek lásd a Mester tanitványa, vagy a dobozos, vagy a srác aki Erdélybe jött és nem halt meg. megyek, megnézem Baginacsát.