vasárnap, április 10, 2005

visszatékozoltam a bloggerre, hátha igy jobb lesz.
most vasárnap este van és a hétvégék is fárasztóak de szépek, mert a tegnapi ralimenet után elrohantam Gabihoz aki sokszor vár rám mostanában és nem tudok elégszer ottlenni, vagy elég gyorsan rohanni, pedig sokszor csak a hozzámbújása ment meg a hétköznapoktól, mármint a hétköznapi faszkodás iránti csömörömtöl satöbbi.
tegnap például kertipartiztunk, a nagykárolyi szölöben, ami egy keskeny út és kétoldalt házak, mögöttük meg szölök, mi pedig a füben ülve sütöttünk Trandafir kolbászt, egyesek krumplit, majd maffiázás következett óriási üvöltözések és handabandázás közepette, az est fénypontja pedig a kétcsoportos activity, amelyben a méhen kivüli terhesség, lagúna, termelöszövetkezet, szecsuáni csirke mint föbb elmutogatnivaló feladatok szerepeltek, micsoda pihentagyak, mondtam magamban miközben a röhögéstöl összevissza dülöngéltünk, onnan pedig kettesbencsendesen Gabival. majd hazarali a göröngyös úton, az OMVnél pedig megkivántam egy sört, igy hát mint a vénülö alkeszek hazabattyogtam két sörrel.