péntek, április 22, 2005

az éjjel a szokásos elitalakulatos golyóállómellényesbehatolós irakibékefenntartósat álmodtam, mint mindig, annyi különbséggel, hogy most a családfö akire rárontottunk és csak kezdetben löttek vissza majd bementünk és az asztalnál a családfö balján álltam aki lisztböl és tojásból dagasztott valamit, majd arabul szólt hozzám, kicsit kopasz volt és apró barna szemei voltak. az érdekes ebben az, hogy már nem is emlékszem, mikor néztem utoljára ilyen filmet, tegnapeste pedig ColinMcRae raliztam a számgépen, és megjavitottam egy pályán a kéthete elért csúcsomat, meg Esti Showdert néztem, szóval eme teljesen progressziv elfoglaltságok elfojtják a bennem lakozó irakibékefenntartót?
találtam egy új indexmellékletet, hát ezek a fiúk tényleg tudják, mi kell a népnek, ezért sem olvasom az origót, mert szánalmasan fogyasztóbarát és szájbarágós, depersze vannak olyasmijei is, mint a szoftverbázis, vagy a galéria, az elöbb pedig épp azon gondolkodtam hogy Andris, aki most valahol Ámerikában fejleszt mesterséges nyelveket, nagyonis értelmes dologgal foglalkozik, mert most épp az egyik kedvencemröl, Mihail Hodorkovszkijról szeretnék egy kicsit olvasgatni, de mivel nem tudom a pontos nevét, márminthogy hány k és hova, kell-e j utána, meg hogy vajon Mihail-e egyáltalán, szóval kéne már egy olyan keresömotor, amibe csak beleirom, hogy "kalácsbafonthajú szöke ultragazdag
maffiózó ukrán kormánymaca" és megtalálja azt a nöt, akinek nem tudom a nevét, és éppen ezért róla sem olvasgathatok.