szombat, július 03, 2004

"navégre:éltem" elsö rész. az indulás

na, ez egy hosszú post lesz. de megpróbálom pár mondatban összefoglalni.
Kedves pénteknek indult, aminek végén majd Tomázzsal szokás szerint wiszki/unikumozni fogunk, délutántól mint a májmerev alkoholisták, ezt vártam, meg egy kis csendet. Aztán bekerült a képbe Bereczki Szabi barát, aki friss igazgatóként került haza Udvarhelyröl két napra, meglátogatott a cégnél, mint sokan mások akiknek csak így tudom igazolni hogy miért nem élek intenzív társasági életet. Közben megjött az áru, este fél kilenckor, lepakoltam apámmal meg a Papával vagy hetven gumit, aztán csákány. Közben ifjú pinabandita kollégáim felszedték Elödöt, és eröltetett menetben indultunk Nagykároly city felé. Ez egy olyan jólesö yuppie prozsekt volt, hogy ugyebár mér ne menjünk el Nagykárolyba kólázni, (nem rajongóknak: odavissza 70km), legyünk egyszer mi is nagyfiúk. Természetesen, itt is gondoltam arra, hogy lelkünk pallérozása nem szenvedhet halasztást, ezért beszóltam Kóródinak, hogy in flagranti meglátogatjuk a csokigyárban, és tényleg. Kijött a kapuig, valahogy úgy képzeltem el, hogy köpeny, erre kijött farmerben. A gyárlátogatásról lebeszélt, de ha már úgyis ittvagyunk mér ne menjünk már ki Kaplonyba. mivaaaan??
hát, az egyeztetések eredményeképpen (csak rajongóknak: bazmeg Tibi hüje vagy? erre: akkor meg minek jöttetek ki? válasz: hát gyárat látogatni, Tibi!), közösen indultunk a nagykárolyi éjszakai élet felé. amúgy, jólöltözöttek voltunk és egy szürke Skoda Fabiában feszítettünk. ha nem lett volna sötét, biztosan láttuk volna az út szélén elaléló károlyi leánytesteket. szóval, elindultunk az écccakába.

1 Comments:

At 1:23 du., Blogger tsir said...

...ezt jól ööszefoglaltad, rövidre s csattanósra...nem is fáradt bele a szemem:-) Köszönöm

 

Megjegyzés küldése

<< Home