hétfő, június 28, 2004

hétvége

Felébredtem, (szombat délután) majd estig elszédelegtem az udvaron. Fél tíz környékén érkezett meg a vidám apámanyámcsapat, éspersze ültünk még egypicit a teraszon, felköszöntöttek, aztán haza. csak úgy kábé számolom, összesen húsz üveg bort hoztak, a borkóstolás maradékaként az utókornak.
Vasárnap reggel hétkor keltem, indultunk Krisztivel Kolozsvárra. Nyolcra lementünk a faterrel, megjött Kriszti, aki, mint lennebb olvasható meg aki ismeri az tudja, hogy a földkerekség leglazább és szimpatikusabb Krisztije. Richtung Kolozsvár, a Sprinterrel. Kriszti élvezte az övénél háromszor nagyobb autót és nyomta is rendesen, tízre Kolozsvárra értünk, majd egy kis céges ügyintézés után Plopilor 76 felé vettük az irányt. Itt Orsolya várt meg egy csomó gondosan elöre elkészített csomag, amiket Andráskával, kedves ex-lakótárssal nagy szorgosan lehordtunk, miközben a csajok még egy utolsót pletykáltak. Azt hiszem, Ceausescu költözése az Északi-sarkra nem járt volna ennyi anyagmozgatással. Aztán haza, útközben ebvédeltünk egy útszéli kis motelben. Jó hangulatban, azaz teljes egyetértésben pletykáltunk egész úton.
Innen következik a nap további szívás része. ugyanis, Orsi nemtom hány hónapja nyaggat, hogy ugyan már, mondjam el, van-e új nöm, ki tetszik, satöbbi. erre most elmondtam, hogy pár hónapja egyedül a Pirellis hölgy tetszett meg, de csak pár perces/órás/napos "szép lenne ha" kategóriás fíling volt, és persze Teklát is, aki nem perces/órás/napos, de ugyanaz a kategória maradt. Erre közölte, hogy ö nem így áll a dolgokhoz, ö nem olyan hogy csak egyszerüen túltegye megát a kapcsolaton, meg persze éreztetve férfi egyenlö geci gyarló olyan-nöt-mint-én-nem-megérdemlö, porbafingó mivoltomat is.
Aztán este, négyesben TomiTekla mentünk ki, és amíg vártunk rájuk ugyanezt elmondta, és meg is értem. egy bizonyos hisztiamplitúdón túl perszae, már gondolatban pásztor szerettem volna lenni, egy nyugis domboldalon, stb. Megjöttek, és pár órás szülinapi csevely indult, úgy a semmiröl. ami nagyon is jó. nem mindig szeretek az élet nagy igazságairól beszélni. Orsi, szemmel láthatóan jól érezte magát, és együtt vihogtak Teklával, természetesen a hajráfeministák-geciférfiak-pusztuljatok tengely mentén.
Késöbb, a taxiban fakadt ki, és tudom hogy utál. Nekem pedig ideje lenni hátrafektetni, lehúzni a régi pelenkáját és tisztába tenni az érzéseimet. Beiratkozom a Transindex párkeresö rovatába. és nemcsak azért, hogy legyen valaki mellettem.

2 Comments:

At 8:06 du., Blogger tsir said...

khmmm...

 
At 7:46 du., Anonymous Névtelen said...

szio bogar, itt a hisztis noszemely. szarozik a lapitopid, mar irtam comment-et, es nem akarozzik megjelenni. nem fogom kommentalni kicsiny megjegyzeseidet szemelyemre, pedig tood, hogy menne :))
kettonk dolgait megkernelek, h hanyagold, de persze nem is errol szol ez az egesz, csak az a par szo is serti szereny egomat. pusszantlak es hajra, jo a cucc.

 

Megjegyzés küldése

<< Home