szombat, június 26, 2004

reggeli krónika

ha most azt mondom, hogy zúgó fej és satöbbi, nem hiszed meg uncsi is, de hát kérem, fél, nyolc lesz öt perc múlva. Kötelességünknek érezzük viszont, hogy beszámoljunk a tegnap történtekröl, elvtársak. tényleg, elég menö ez az elvtársas duma, nem?
Este, mivel tudtam hogy nincs az a megasztár esemény, amiért képes lennék kiugrani a városba. Felhivtam Tomázst, mire bejelentette hogy itt van Tekla. Háááááát, ez érdekes.
Egyrészt, felhívhatott volna, vagy pl Tekla is küldhetett volna egy smst de ne kívánjunk sokat. Ilosvai is megmondta, "az krónikás kapja az legkésöbb az informácziót". A többi pedig már történelem. Ittunk egy keveset, táncoltunk egy keveset, nagyon keveset, beszélgettünk aztán a reggeli hatkori ügyesbajos kutyakiengedös elfoglaltságomra hivatkozva leléptem, pedig lett volna sétálni vele egyet, ha nem esett volna az esö, meg ha nem lennék mostanában gátlásos. de tényleg.
Kiemelendö, Tekla tegnap este már nem az a csapzott hajú, málnafagyi asszoc leánykát alakította. vagy csak nekem tünt úgy, hogy femme fatale-osabb, határozottabban csábosabb volt. És csacsogott mindenféléröl, összképben olyan volt mint egy határozott óvodás kislány akinek ráadásul új ruhája is van, és Evanescence dalokat énekel fennhangon az évvégi szerepen. Ja, és ígérete szerint ma meglátogat a cégnél.
Ugyanakkor, teljesen más dolog, van egy sztori amit nem tudok kibogozni, egy barátomról (és olvasómról) van szó, akin mostanábaban nem tudok kiigazodni, mit mond és mit csinál, szerintem ö se magán, drukkolok neki hogy megtalálja azt amit keres.
Naplink, érdemes beleolvasni, egyböl okosabbnak érzi magát az ember (ezeknél a balfaszoknál): Kard, kereszt, korona, vasvilla . Még minyont is kell keresnem, ezt én ígértem Teklának.

1 Comments:

At 3:08 de., Anonymous Névtelen said...

Talan csak nem rolam Anonymusrol beszelsz te irkasz, rebuszokban? Kulonben ha az a nehany sor ram vonatkozik, teljesen igazad van mert magam sem tudom hogy mit akarok s fokepp, hogy miert. De szerintem mindenkinek van egy ilyen korszaka amikor mindenki megprobalja az adott szabalyokat megszegni es athag minden jatekszabajt, mert az ugy jo neki. Hogy mi fog ebbol kisulni azt meg en sem tudom.De ez most igy jo nekem es egyelore massal es masokkal nem torodom hogy mit mondanak.
Addig is szeretnem ha megtartanad az inkognitomat.
Koszonom elore is, es latod en vagyok az elso, aki BOLDOG SZULINAPOT kivan neked a szuletesnapod hajnalan, mivel most 27 Iun 2004-ike van mar.
CSA

 

Megjegyzés küldése

<< Home