hétfő, június 28, 2004

többször is nekifogtam,

de sok újságot nem tudok mondani. azaz, mégis: helópusziKinga!
régi kedves beszélgetötársnöm, ma váratlanul rámkopogott messengeren, és most épp neki ömlesztem bele pár hónapomat tíz kilobájtba. majd, átkopizom ide is, bár ha jól sejtem, Kooolozsváron Joe kódnevü kolléga a naplóm alapján már egy egész Tekla-szekta alakulatot hozott össze.
Aztán, hogy ha a cégröl nem irhatok, a hétvégével kapcsolatban meg nem szeretnék, ezért olyanokról fogok írni, hogy ma nemtom mi jött rám, egész hangosan hallgattam zenét. amit nem szoktam, laptopon pláne. meg aztán, új fogalmak alkotásán gondolkodtam, mint a szerelmi háremszög, vagy nem is tudom, régebben szórtam az ilyen pofás hightech szinesztéziákat. és rászoktam a reggel 7 és 8 közötti blogolásra. Új honlaptermés volt a hétvégén, elöször itt egy nagyon realitiközeli szürreál szülés, lapozz június 17re. aztán a brazil szappanopera-generátor , amit használni is fogunk, egy késöbbi villámprozsektben. na, csukódnak le, szóval reggel hétig. akkor aztán eresztünk egy olyan jó erös megmondós lófaszozós önkritikás izét.
addig jóéjt.

2 Comments:

At 4:29 du., Blogger tsir said...

Szia Joe és a többiek és különben is mindenki aki annyira szurkol nekünk...
Egy dolog nem tiszta csak...én miért nem tudok az egészről semmit????
Úgy értem klassz meg minden így online szerepelni egy rendkívül inteligens és hűha honlapon...de na, csak hogy mindenkinek világos legyen:)...Gerlii a szivem csücske mert remekül ír s mert csidálom ezért, de ennyi, NEM ÉN LESZEK A GYEREKEI ANYJA!!!

...csináljunk inkább egy blogos találkozót ahol aztán minden napfényre kerülhet:-)

 
At 5:45 du., Blogger tsir said...

az előző hozzászólás folytatása és ha lehet még drasztikusabb gorombítása végett egy kis humorral fűszerezett...valami
Gondolom mindenki ismeri a nem túl kedves szerelmi vallomást, ami eredetiben rímel és így szól:

Szeretlek szerelmem mint virslit a kutya
Ha mással látlak majd megüt a guta
Belédestem mint vak ló a gödörbe
Könnyeztem érted egy moslékos vödörbe
Ha méh lennék mézet vinnék eleségül
ha hülye lennék hozzád mennék feleségül

...nem túl diplomatikus, de az lehet, figyeljetek:

Valamit érzek irántad és ez a valami sokkal több, mint az egyszerű és kifejezhető vonzalom, ebből kifolyólag egy névvel illetlek, amelyet egy olyan illető mond valakinek aki ugyanennek a csodálatos és magávalragadó, lángoló érzésnek a birtokában van.
Ez hasonlít ahhoz a fellángoláshoz, amelyet egy négylábú, szőrös, csaholó állat érez midőn szemeivel beméri a látótávolságon belül elhelyezkedő ujjnyi vastag, hosszú, barna húsdarabot.
Ezen egyensúly felborul, ha a fentemlített kutya az alulírott virslit egy idegen eb pofájában látja. Az eredmény szomorú: kutyánkat heveny gutaütés éri.
Visszatérve hozzám: midőn az utca tömegében vergődve szemed kékjét rám vetetted, olyan érzés tltött el, mint azt az igavonó, nyihogó állatot, amely abbana veremben találta magát, amelyet másnak ásott, de maga esett bele.
Látószerveim csillapíthatatlan erővel ontották magukból a vizet, egy olyan edénybe, amely a négylábú röfögö állatcsaládok étkét foglalja magába.
Ha te is táplálod irántam ezen érzelmeket, állapotunk hasonló lesz azon tároló edényhez, melyből az általam említett négylábú röfögő állatok közvetlenül táplálkoznak, ugyanakkor te hasonlatos leszel az ezen edény tartalmában csillogó szemmel úszkáló édesvízi kétéltűjöz.
S végül: ha én hasonlatossá válnék egy kis, csíkos, zümmögő rovarhoz, ez esetben testi szükségleteink kielégítése végett, sárga, ragadós, édes étekkel látnálak el. Ezzel a hasonlattal élve közlöm veled, hogy csak abban az esetben kötném hozzád életem, midőn hasonlatossá válnék 6 pár rendőrcsízmához és nem elnnék emberileg beszámítható.

...így is lehet:)
csak érdekességből írtam ide mindazoknak akik a Gerlii remek irományain kívül ide is bekukkantanak:)

Üdv

 

Megjegyzés küldése

<< Home