csütörtök, június 17, 2004

premierszámbamenöleg, reggel 7óra9perc, a nagyfönök mar Temesvár felé nyomja, én pedig Evanescence-t hallgatok, a cégnél persze, Istvánka kis baráttal, akivel hamarosan együtt kávézunk és elmeséli az újabb részleteket elsö kedveséröl, Erikáról, majd szemérmesen elmosolyodik, ha a kollégái pilánsabb részleteket kérdeznek. Gabica már reggel behozta a kávét az irodába, csak azt nem tudta, hogy én leszek benn az irodában. nézett egy nagyot,micsoda fordulatok az életben. három napja nagy a hajtás, mondtam már ezerszer hogy vegyünk fel még egy embert, de kinek. a tegnapi, illetve azelötti napokról annyit, hogy 9töl este 9ig nyomom. no comment. várom a hétvégét, illetve holnapra kérek egy szabadnapot, péntek este pedig lazulunk majd egy kicsit Tomázzsal. A Pirellis hölgyröl, akinek még most sem jött meg a 185/60as Pirelli, az ötödik immár, Bea megjegyezte, hogy nagy a feneke. nem mondtam neki, de ez a Pirellis hölgy, ugyanúgy mint az Attila Seat-os nöcije, inkább csak egy mókás talányos ábrándos nemtommi, science fiction, csak nem levelezek vele (mint azzal a lánnyal, akiröl megfogadtam hogy nem irok többet, de tegnap is eszembe jutott, és tényleg, lassan egy hónap távlatából is kedves szemei vannak, csakazértis. hátha olvassa:).