hétfő, június 07, 2004

vasárnapesti izgalmak

nos, éjszaka 1óra van és két sörrel a fejemben a helyhatósági választásokat csekkolom. Cz negyedóránként tudósít a dolgok állásáról. amúgy, nemrég érkeztem Kolozsvárról, még mindig fáradt vagyok. Kooolozsvár, te csodás. tényleg, mostmár csak úgy járok ODA, látogatóba, pedig négy és fél év, nagy idő. első évben, a fasza kintlakási élet Csomaival, másodévben KMDSz, Agora, Anna. Harmadéven már Pestet jártam, stoppal. Aztán jött a negyedik, Tranzit foundation, kedves emlékek, egyszer majd kifejtem őket. És most, tegnap is két órát mászkáltam a központban, és nem tudtam hova menni, senkit felhívni. Igy ittam egy kávét a Cremában, fél órán keresztül, meg csücsültem a padon, satöbbi. Aztán beloggoltam Orsolyához, kellemesen eltelt az idő.
Aztán most itthon. Holnaptól nyugalommal teli káosz, a firmánál. Anyám ma bejelentette, hogy az idei nyaralást Tunéziába tervezik, az egész család úgyérti. Nabazmeg. nekem eddig egy meghívásom van, HZStól, New York, és egy Szerbiába. Ezekhez képest Tunézia mehet a picsába. Ideje lenne valami komolyabb dolgokat is irnom ide, pl hogy mi a helyzet azzal a leánnyal akiről nem fogok irni, vagy hogy milyen jó volt újra Orsival tölteni egy kis időt. Ma a Kaméliás hölgyet olvastam, de elég lófasz volt, nem szeretem Dumas szenvelgős, sajnálkozós stílusát. Tegnap pedig, egy kis értelmi felüdülésképp, a 22es csapdája, csodálatos mű. Manó a rengetegben, elég érdekes naplót ír. link lennebb. Ja, Kolozsváron csodálatos nőket láttam. erről is majd máskor. elteszem magam holnapra. Hajrá Basescu, Gyuszi és a többiek.