vasárnap, június 13, 2004

esti nyugi van, talán annyiban különleges, hogy megborotválkoztam, agyő csúnya szakáll. elcsászkáltam Misuékhoz, persze nagy tumi volt. Misu egy 1000 eurós DV kamerát vett, és lelkesen beszámolt minden egyes apró zoom és mooz dologról. amúgy, Panasonic. két liter bitter lemont vettem, kábé félnapi adagom, mert ráuntam a kólára, a Kinley meg marja a gyomrom, meg borotvahabot és arcszeszt. most naplókat olvasok, visszaolvastam a saját magamét is, és nagyon büszke vagyok a kitartásomra. ugyanis, ma egy hónapos e napló. boldog szülcsinapot, napló. további fejlesztéseket tervezek rajta, képek, linkek satöbbi. apró mühelytitok, hogy az elején arra azon vacilláltam, hogy nem kéne a ger.go-ra tenni, hanem csak anonimben nyomni. de így, őszintébb meg, van tétje is. Orsinak például még nem mutattam meg, japersze a közeli hozzátartozóknak sem. érdemes lenne állandó rovatokat indítanom, hogy például miújság a gumiiparban, meg hogy milyen szép nőket láttam, de ha jobban belegondolok, másról nem is nagyon szól ez a sztori. sajnos.