ismét autó
egyre rosszabb a közérzetem, meg a tél is jön. reggelente már csak féltizkor tudok felkelni, de már nyolctól csörög a telefon. most épp Dina Vass megy az irodában, aki amúgy a honlapján borzasztó randa, én pedig egyhete a téligumi készletezésen dolgozom. Kisgabi szombateste végképp megelégelte az autósralizós pályafutásomat, miután több napja nem jutottam el hozzá, és szombatesteis gyorsulási versenyeztem. Egykis képes összefoglaló, mint a megújult Dunatévében.
Szombatreggel egy "rally-sprint" nevű műfajjal inditottuk a szatmári autósnapok gázpedál-szekcióját, a központi sugárúton randalíroztunk, volt benne gyorsasági rész, kézifékes fordulós, gumikat gyorsan kerülgetős. fotók, köszi CZ és Janek.
az első versenyen, a kategóriában első lettem, bár nagy mesterem, Bajnok, vagy tíz másodperccel gyorsabban szánkózott a gumik között, viszont pár másodperc büntetést kapott így nagy meglepi, satöbbi. Délben ügyességi verseny következett, amit a kis Peugeot nem nagyon szeret, a kormányt csavarja ki a kezemből, az ügyességin hátrafelé is meg oldalra is kéne csavargatni az autót, meg szűk nyolcasokat vágni a gumik között, itt, magyarul, szoptam.
Este pedig, gyorsulási verseny, életemben először résztvevőként. és, 1600és 2000 cm3 között, meg is nyertem, legyőzve az Opel Mantát ami nem volt nehéz, meg a Michel sárga Golfját, na az már nehezebb volt, a srác pedig megigérte hogy még találkozunk. egykis kép, a rajt előtti hangulatról:
A dijat pedig, amit a mi cégünk ajánlott fel, felajánlottam egy dáciával versenyző csákónak aki nagyon meghatódott, a sárga golfos srác pedig nehezen viselte a vereséget, mivel köztudottan ez a két leggyorsabb autó a kategóriában. pedig még nemistudja, hogy leeresztem a felfüggesztést a következőre.
Vasárnap hajnalban kiszaladtam Kisgabiért, majd indultunk tovább Nagybányára, ahola gesztenyeünnepek alkalmából gyorsulási és egyéb baromkodási versenyeket rendeztek, volt autószépségverseny, sok képet találsz a 4tuning oldalon, a Peugeotról, Gyuri Hondájáról, lent pedig az a Calibra, amelyikkel versenyeztem. ugyanis, itt már 1800-2000cm3es kategória volt, és a narancssárga Opel Calibra lenyomta az összes srácot a kategóriánkban. Aztán, következtünk mi ketten, és van erről egy jókis videó, amelyen kb tiz méterrel mögöttem szalad, az amúgy gyönyörűen felkészitett kupé. nagyöröm, ismét. kezdem megszeretni ezt a sportot.
Persze, kis is kaptam, versenyen kivül egy turbós Mitsubishitől, amely eggyel magasabb kategória, erről is van itt videó, sajnos a hang az elcsúszik, de az mind a . Kisgabit is elvittem egy körre, hogy érezze amikor gázadásra elkezd remegni a műszerfal, a motor 6000-nél benyomja a meleg levegőt az utastérbe, aztán boldogan ordibál ott elől, satöbbi, hátha elnéző lesz, legközelebb is. ennyivolt, aztán vissza a hétköznapokba.
Szombatreggel egy "rally-sprint" nevű műfajjal inditottuk a szatmári autósnapok gázpedál-szekcióját, a központi sugárúton randalíroztunk, volt benne gyorsasági rész, kézifékes fordulós, gumikat gyorsan kerülgetős. fotók, köszi CZ és Janek.

Este pedig, gyorsulási verseny, életemben először résztvevőként. és, 1600és 2000 cm3 között, meg is nyertem, legyőzve az Opel Mantát ami nem volt nehéz, meg a Michel sárga Golfját, na az már nehezebb volt, a srác pedig megigérte hogy még találkozunk. egykis kép, a rajt előtti hangulatról:

Vasárnap hajnalban kiszaladtam Kisgabiért, majd indultunk tovább Nagybányára, ahola gesztenyeünnepek alkalmából gyorsulási és egyéb baromkodási versenyeket rendeztek, volt autószépségverseny, sok képet találsz a 4tuning oldalon, a Peugeotról, Gyuri Hondájáról, lent pedig az a Calibra, amelyikkel versenyeztem. ugyanis, itt már 1800-2000cm3es kategória volt, és a narancssárga Opel Calibra lenyomta az összes srácot a kategóriánkban. Aztán, következtünk mi ketten, és van erről egy jókis videó, amelyen kb tiz méterrel mögöttem szalad, az amúgy gyönyörűen felkészitett kupé. nagyöröm, ismét. kezdem megszeretni ezt a sportot.

0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home