szombat, szeptember 10, 2005

új családtag az asztalon

telefoncsere. aki ismer, tudja miröl van szó. igen, a verbális azon belülis telefonos kommunikáció élő szobra, apostola, marx-a, fasztudjamije vagyok, és a régi kedves már nagyon nem működött, a napi kétszáz percet mondjuk nemtudom melyik gép birta volna. a beruházás elötörténete azzal a levéllel kezdödik, amelyet a nokia.hu-nak irtam, kopipésztelem a választ is:
Helló kedves Nokia, azt szeretném kérdezni hogy mikor hoztok ki egy olyan tipust, amely a 6310i méltó utódja lehet, azaz semmi csingilingi hanem legyen strapabiró, erös akkuval, egyszerü menüvel, mint a régi szép idökben? üdv, ButkaGergő, egykori 5110, 6110, 6210, 6310i, mostani 6800 tulajdonos Tisztelt Butka Gergely! A 6310i-is készülék utódja a 6021-es készülék, ami Nokia mintaboltokban már kapható. További információkért kérjük érdeklödjön mitaboltjainkban. Köszönjük, hogy kérdésével hozzánk fordult!
Ekkor kezdödött az új SonyEricsson szupermodell becserkészése, neten és kirakatok ablakain keresztül, a srác már mosolygott szerintem, amikor feltettem a szokásos heti kérdésemet, hogy megvan-e még és hogy mennyi, aztán tegnap elhatároztam, hogy megrendelem, és jött a lakonikus válasz. van raktáron. erre nem számitottam, de mostmár mindegy, az eladó legnagyobb megdöbbenésére megkérem, készitse a számlát.

Most pedig itt van az asztalon, csak röviden: tömzsi, brókerbotrányszereplös külső, numerikus és qwerty billentyűzet, tenyérnyi display, nemis, monitor. telefonszám és egyéb tárhely, a memory sticktől függ, most a 32es van benne, de lesz 512MB is. beszélgetés közben kicsit csúszik, hangja szép, élethű, kezelése bonyolult, lehet billentyűzet, tekerőgomb, vagy érintőpálcika is. A menü tiszta káosz, egy Nokia után, cég amelynek hűtlen szerelmese lettem ameddig ki nem hoz egy jókis telefont. Most épp a 800 telefonszámom nyomom be a kis pálcikával, újra rendszerezve, persze hogy akár lábméretet és kedvenc forradalmi eszmét is hozzárendelhetsz bárkihez, amúgy pedig szerintem a telefonkönyv fazonranyirása, több mint eszetlen juppi tevékenység. A régi kontaktokat, betáplálás elött újraértékelni, milyen rég nem találkoztam például Forresttel, Könczei Csongorral, és egyéb kedves emberekkel, Sorbán nyolcvankét telefonszámát viszont már nem örzöm meg, mert a múltkor ittjárt, és fel se hivott.
Szolgáltatások, multimédia, minden van itt, amúgy Symbian alatt fut, első dolgom volt feltelepiteni rá az Operát, és van még zene, internet, fullficsörös határidönapló, irkafirka, kézirásfelismerő, a kis pálcikát pedig a szám sarkába illesztve hordom. A következő napokra már be vagyok táblázva, első lépés a telefonkönyv, aztán a számítógéppel való asztali kommunikáció, utána pedig feltöltöm minden szarral. ennyi, ez nem egy szokásos telefonteszt, hanem csak most explorálom a kis téglát és nagyon örülök neki.

2 Comments:

At 3:02 du., Anonymous Névtelen said...

annyira nem lehet jó, hogy kétszer nyomd be a bejegyzést :D

 
At 8:17 du., Anonymous Névtelen said...

Ejnye Butka Gergo baratom, hat szolhattal volna hogy blogot irsz... Ezt is a Tr.indexrol kell megtudjam... turhetetlen! :)) Most vagy ket napig egyfolytaban ezt fogom olvasni, hogy behozzam a lemaradast :)
Amugy gratula a teglahoz, Ericsson rulez, Sony nem annyira de mindegy, es velem mar nagyon reg nem soroztel. Ezen mihamarabb valtoztatni kene. Ha mar engem is itt esz a fene szep Szatmarba. Na ugy. Udv.

 

Megjegyzés küldése

<< Home