csütörtök, augusztus 19, 2004

hátrányledolgozás

tegnap kimentem inni egy sört Sorbán kollégával és Tomázska meg Andival, és jólesett mert eléggé el voltam veszve a hétben. Sorbán színész, és jó fazon, ha nö lennék és ilyen palikra buknék akkor nagyon buknék rá, bár tegnap este kicsit eröltetettnek tünt a hangsúlya, a mimikája, bár lehet a sör volt sok. A hét közepe amúgy mindig a legkilátástalanabb, mert az elmúlt hétvége már messze, a kedves percek már tova, a péntek még messze, költhetnék is erröl egy kedvenc Radnóti verset, melyben azt irnám, hogy
féligszítt cigarettát érzek a számban a csókod íze helyett
és nem jön az áru,az enyhetadó, mert nem tudok én
gumit se pakolni meg blogolni se nélküled immár"
Kezd elmenni az a maradék eszem is? a múlthétvégén olyan dolgokat müveltem amit még soha vagy legalábbis nemtudom, gyalog csókolóztunk át a hídon, hajnali félkettökor pizzáztunk és szóval nemistudom. Ja és mondhatnék olyanokat is, mint szoktam itt e helyen, hogy pl "olyan most nekem ez a nö mint az állatkerti ketrecben bambuló pandának egy ketrecen keresztül átnyújtott fagyi" de inkább nem.

2 Comments:

At 12:10 du., Blogger tsir said...

örülök hogy újra írsz, párhuzamosan veled én is a húrok közé csaptam. szép is a szerelem, kezd ponyvaregényesen, csajos lenni a blogod, teljesen jó értelemben, mert a leányszíveket gyönyörködtető dolgokról írsz kivételes választékossággal:)
...csak írj még:)

 
At 5:25 du., Anonymous Névtelen said...

gergoke, riminibol olvaslak ezen a heten. :)
aezs

 

Megjegyzés küldése

<< Home