kedd, május 24, 2005

ma volt az elsö nap a nyárból, füllesztö volt és poros, a szokásosnál is porosabb. a pici autómban délutánra fülledt gumiszag terjengett, amúgy a legerösebb a Danubiana abroncsoké, picit kesernyés, füstszagú, ellentétben a Dunlop és Goodyear édeskés illatával.
és ha már keresztül a városon, közben City Rádió, az új szatmári zene szól, akkor meglepem magam valamivel, keresgélve az autóban meg a zsebeimben meg a szék alatt, találtam szinte másfél milkót. így betámadtam a legelsö ruhaüzletbe, ahonnan kábé egy perc múlva egy frankó kis kékésnarancssárga inggel tértem vissza. határozottan feldobott, holnap beújitok egy nadrágot is.

A City rádió nem rossz, szeretem hallgatni mert nincs reklám, a zene pedig frappáns egyensúlyban van, a hitrádió és a nemhitrádió között, azaz ismert elöadók, kevésbé ismert dalok, vagy forditva? mindegy, egy szatmári szinten már az is premier, van U2:Hold me, thrill me tralala. apropó, a múltkori szinházas görbeeste óta újabb kapcsolatba kerültem a külvilággal, amikor a No Pardonban együtt vacsorasöröztünk Lórival és Robival, akik a fentemlitett rádióstation tulajai, a jóöreg Szabi barátommal, akivel régebben pontosan tiz évvel ezelött együtt tekergettük az öreg orosz keveröpult [pult? szekrény, bazmeg] tekeröit, iskolarádió cimszó alatt. Azóta ö továbblépett persze, elég messzire, aminek én örülök mert megérdemli a sikert és mert kevés igazgató haverem van. És el fogok menni Udvarhelyre is, mert még ott még sohasem jártam. kicsi, neoburzsoá városkának képzelem el, tiszta macskaköves utczák, szép leányokkal kirakva.