szombat, szeptember 18, 2004

nem sok új, csak a szokásos reggeli egy órát tartó gyors internet, mint amikor régebben reggel és este volt 1 óra melegvíz, most ugyanaz, de nincs is sok idöm, úgyhogy leírom gyorsan, hogy anyámék ismét úton, én pedig a cégnél, és ismét hétvége és ismét várom a lányt és egy napot fogunk puszilkodni meg ölelkezni itt az udvaron, mintha meglátogatna a börtönben, vasárnaponként egy kis húslevessel.
***
tegnap beszélgettem Sógival, estefelé, amikor Gabi már Nakkárolyban volt és én meg ültem otthon fáradtan és üres fejjel [és a movabletype letöltésével kacérkodtam, ami egy blogmotor, de egy csomó szerveroldali dógot kér], anyámék pedig vasalással meg rohangálással készülödtek a mára, amikoris már úton vannak Peste felé.
most pedig megyek eszem egy kiflit a szomszédból, ami semmilyen izü de puha és nagy és iszom egy kávét, és nemtom irtam-e hogy pár napja hogy leesett és darabokra tört a mosdókagyló otthon, ami még most sincs helyettesitve új mosdókagylóval, ami például borotválkozáskor elég mókás tükör-->fürdökád-->tükör körforgást eredményezett, oda akartam kilyukadni hogy gyürött vagyok és morcos, mint egy régi kiadású Magyar Narancs.