hétfő, július 12, 2004

szerettem volna ma valamit dolgozni, kicsit rajzolgatni, vagy bármit. valami szépet. De, mint mindig, most is belekezdtem, nagy turbóval, aztán belebonyolódtam, majd rendre kikapcsoltam Photoshopot, Dreamweavert meg minden aprószart. Többek között, egy órát töltöttem el avval, hogy ide, a Blogger gomb alá egy link mezöt benyomjak. Kódban megvolt, de úgy nem az igazi, inkább készítettem kis animgifeket, a haver/kolléga/mester nyomvonalon, amiket szintén kidobtam a picsába, aztán ittam egy finom Heineken sert, és nekikezdtem hetvenhetedjére céges weboldalunk fabrikálásának. Tartott vagy tiz percet, majd elmúlt a varázs, a Photoshop ugyanis elkezdett lassulni, szerintem a processzor könyörgött egy kis szünetért, ezért kegyetlenül lefagyott.
Ma elkaptam egy fura ébrenalvási tízpercet, amikoris egyszerre álmodtam, és figyeltem az órát a falon, álmomban pedig valami Oskar Schindler kinézetü színész voltam, és volt még a sztoriban egy aranyos szöke hosszúhajú nö, és Szabi pedig várt rám az ablak alatt, a nö pedig készségesen felnyitotta a hütöszekrényét. megáll az eszem.