hétfő, július 19, 2004

Égbekiáltás, hétvégéröl:
nem értem ezt az egészet, most miért nincs ez a szép editor, hogy szebb posztokat nyomjak? meg amúgyis, szarozik a blogger.com, meg az internet is, tegnap pedig állati jó szórakoztunk Tommal, Orsival meg Andival, náluk hátul a kertben, amúgy ott volt még két nö, akikre kár bájtokat pazarolni, szalmakrumplit és flekkent nyomtunk, amihez, nemtomhogy de rámbízták hogy szerezzem be az alapanyagot, ami hús, meg szép friss kell legyen, nos az ígért nyolc órai érkezés helyett tízkor még a Florin ABCszupermarketben mászkáltam, itt olyan érdekes dolgokra lelve mint félliteres Heineken sör, amik mellé még egy félliter Alexandrion is befért, és, mint mondottam, jót szórakoztunk, szívattuk egymást, meg a kutyát, ami elég pici és süket volt, majd hintáztunk és hasonlók.
Aludtam 12 órát, most pedig olyasmit csinálok amiért mindenki mást, bármilyen körülmények között lenéznék, ugyanis a Flanco, Domo, és Altex üzletek oldalain mászkálok, de nem szendvicssütö hanem autóhifi ügyben, ugyanis valami jókis cuccot szeretnék barkácsolni a pingvinbe, de sok pénzem sincs, meg korai is lenne, de jó érzés.
Tegnap volt nálam Anna, a barátjával, abból a nemes alkalomból, hogy Zilah felöl kijövet elszakadt az egyik radiátorcsövük és befolyt az egész lecsó az utastérbe, amit Annának telefonon magyaráztam el, hogy ez nem túl szerencsés dolog, aztán begurultak hozzánk, én pedig hívtam az Autószerelés Koronázatlan Királyát, a szomszédból átugró Papát, aki készségesen bemászott fejjel a motorba, a csákóval együtt, addigis legeltettem a szemem Annán, akit rég nem láttam, rózsaszín cuccban és fehér nadrágban volt, kínosan ügyelve arra hogy formás vonalait nehogy észre ne vegye bárki is, és pár másodpercre, azaz dehogy, jópár másodpercre megkívántam, mint ahogy most éppen a SONY CDX-MP40es lejátszóját. Nem szeretem azokat a közönséges butakék playereket, mint a Kenwood science fiction gépei. meg kéne pár hangszóró is. És csak Robert Miles, Kruder, Massive Attack és a többiek szólna.
Orsi hívott, hogy depi és hogy nem megyek-e át. Javasoltam, hogy a kettönk közötti távolság felezöpontjánál, az OMV kútnál találkozzunk, dehát ez nem jó neki, ezek szerint vagy ö a süket, vagy én. Azt elismerem, hogy mostanában jobban szeretek magamban lenni, és lelkivetközni a neten, haha. Mentöötletként, hamarosan kimegyek az OMV kútig, ini egy koffeinmentes kávét, meg nézni a forgalmat. Ha viszont december lenne, akkor a Mikulástól kérnék egy jó kapcsolatot. Vagy, ha az nincs, akkor legalább egy jó internetkapcsolatot.

1 Comments:

At 7:31 du., Anonymous Névtelen said...

Korodi
Ne a pingvint pellenkazd allandoan, hanem mutasd mar meg hogy mit tud!!!!
Kulonben ki az a bizonyos Anna. Tenyleg olyan jo teste van?
na csa es ne felejtsd el velem kozolni a felszigetre valo utazas reszleteit amennyiben egyutt megyunk
Csa

 

Megjegyzés küldése

<< Home