csütörtök, április 13, 2006

2006, tavasz

épp BaraTiminek meséltem a múltkor, hogy meguntam a naplókészitést, meg sokszor elővesz a bújjunk el a világ elől érzés, mint a Kontrollfőszereplőt megszólitja Kulka János a metrón, énis csak pislogok kifelé a raktárból.
***
A dolgok jól mennek, mindeközben. Önszámüzetésbe vonultam egy hónapra, az üzletbe, azaz egy hónapig nem voltam az irodámban, nem laptopoztam, hanem egésznap az üzletben, direct sales, mindenki a saját kis problémájával hozzád fordul, Zolinak futószögállítás, Laci bácsi fiának négy szép magnéziumfelni, nagyon szép meserie ez. Néha már éreztem, hogy nem fogom birni a stresszt, amikor Istvánnak nem érkeztek meg az eszkavátorgumik, vagy későeste felhívott Norbi, hogy már nem tud aludni sem, vajon megérkeznek holnapra a 18-as tárcsák?

***
Manóval jól érzem magam, kedves és nyugodt lány. Egymásba is szerettünk, és boldog is vagyok. Napi egykét órára látom, meg néha átugrunk mozizni Debrecenbe, vagy vacsizunk valahol, és megnyugtat a jelenléte, az egyénisége, olyan mint egy puha kispárna amibe belefúrom a fejem, mármint képletesen. még nem ismeri ezt a naplót, én pedig lassan már nem.

1 Comments:

At 9:04 du., Anonymous Névtelen said...

Jo hogy jol mennek a dougok Gergely, de azert egy kis finnorszagi leirast en szemelyszerint szivesen lattam volna itt...
Na udv neked.
Katona pajtas

 

Megjegyzés küldése

<< Home