szombat, július 16, 2005

javaim

itt most szombat éjjel van és holtpontra jutottam. ezalatt a fizikai és pszihikai kimerültséget értem, ami már régóta gyürüzik itt a fejemben, miközben az életem elég intenziv és nem mindig sikerül tartani vele a lépést. Holtpont ez itt most mert közel a szabadság amit kedvesemmel fogunk, remélem boldog kettesben illetve barátokkal és zenés táncos mulatságokkal tölteni. És a szabadság elötti pár napon a legnehezebb a munkára koncentrálni. és ha már számvetés és abrechnung, akkor énis. a téma: a javaim, vagy tulajdonaim, vagy amim van, jelenleg.
  • van egy csodálatos lány, aki szeret és énis, csak nem tudok annyi idöt tölteni vele, amennyit szeretnék. szeretem a rövid haját, a csacsogását és itt még meg tudnék tölteni több szervert ilyenolyan metaforákkal. ma már tudtam, hogy haragszik, amikor felhivtam este tizkor, hogy még szerelünk.
  • van egy cég ami rám van bizva, több ismeretlen és ismerös ember, vásárlók akik rám bizzák a döntést olyan kérdésekben, amelyek 130km/óra fölött kezdenek fontosak lenni.
  • van egy kisautóm, amelyet tegnap végre elvittem külsöbelsö mosásra, szeretem őtis mert hozzámnött és akaratlanulis sokszor elmosolygom magam a kerekded formák láttán.
  • van egy versenyautóm amely ma lett kész és maéjszakáig illetve holnap délutánig szereljük, kiderült hogy a balesetkor elferdült a hátsó torziós tengely és ezt holnap korrigálni kell. hétfötöl csütörtökig az ACR pályán edzünk majd betonon, napi kéthárom órát. aztán, csütörtökön indulás Stana De Vale-ra, szerpentinralira.
  • van egy, több mint kilenc CDböl álló lemezgyüjteményem, amelyben a Kispál, Zdob és Anima fedönevü együttesek dominálnak, szeretném a jövöben ezt a számot kétjegyüvé tornászni
  • kommunikációs és multimédia eszközök mint laptop, telefon, ezerötszázperces oranzs bérlet, kamera meg ilyen szarok amik hozzámnöttek és a tavalyi félszigeten is nagyot néztek, amikor a Fönök korcsmateraszán bedugtam a telcsit tölteni, persze pénteken már többen elkérték :))
  • és itt a naplóm, amit mostanában teleszartam különféle, számomra érdekesnek tartott négykereküvel az utóbbi idöben mert nem volt idöm, energiám satöbbim irni. ezt most korrigálom.

1 Comments:

At 10:35 de., Anonymous Névtelen said...

> ezt most korrigálom

helyes.

 

Megjegyzés küldése

<< Home