vasárnap, július 03, 2005

mi a fészkes foton?

a múlthét a szülinapom többszöri, ivással egybekötött megünnepléséröl szólt, az utolsó ilyen estébe, tegnap, már belealudtam. Maeste pedig, miután egésznap döglöttem és kinlódok ezzel a szar géppel, mert nem megy a net, a sok spyware meg adware program itt lebzsel és ötvenezerszer bejelez, és persze hogy nincs itthon a jókis XP install cucc, hogy kivágjam a picsába az egészet, amikoris csörren a telefon.
Ionel az, kamionos srác, amúgy meg szomszédok vagyunk, az erkélyünkre néz az ablaka. Visszahivom, lehet hogy úton van és valami problémája akadt vagy csak beszélgetni akar. az erkélyajtó nyitva, hallatszik egy telefoncsörgés, kapcsolok, kimegyek az erkélyre, este tiz után pár perccel, Ionel vigyorog: Kérsz palacsintát? Most tanulom sütni, és szükségem van valakire aki megmondja, milyen. Mivel épp a Galaxis Útikalauz ötödik fejezetét nyomom éppen, gondolkoztam, ö vajon melyik csillagközi fajhoz tartozik, de azért beszélgettünk egy órácskát, fuvarokról meg gyerekrölcsaládról, én megkináltam pezsgövel ö pedig folyamatosan odaégette a palacsintákat és kellemesen elropogtattuk a tesztpéldányokat, amig odaégett a következö.