vasárnap, június 20, 2004

szombati napi kiegészítés: délután HZSvel beszélgettem, majd este Tekla, pár órát, hajrá telefonszámla. egyfajta alfa és ómega beszélgetés volt, először élőben, úgyértem hogy egy csomó érdekes témát átbeszéltünk, kellemes volt. eme beszélgetés hozománya egy pár fotó, pl az alsók is, illetve egy kellemes, (tisztább, szárazabb, biztonságosabb) érzés, jólenne folytatni.
Aztán ma, anyámék elmentek, én meg maradtam, merthogy dolgozatot irok, érted, egy kicsit kipihenem magam, például az elöbb tévéztem, de pár perc alatt annyi lófaszt láttam, elöszöris a Discoveryn szokás szerint az Extreme Machines müsor alá az afrikai tehenek baszását feliratozták, ja és erre már csak hab a tortán, hogy a TVE (tévé eszpanyol) főmüsoridejében a román "Dragostea din tei"-t éneklő csapat románul playbackel a spanyol tini muherek előtt. kikapcs.
Közben, új erdélyi lapot szeretnék indítani. Persze, HZSval beszéltem. egyelöre persze interneten lenne érdemes, egy kemény erdélyi Catavencu-t fellöni, egy olyan lapot amelybe lazán belefér a filmkritika mint az is hogy bazd meg RMDSZ az autópályádat, vagy erdélyi magyar kurvák, van-e magyarságtudatuk az erdélyi magyar kurváknak, bejátszik-e az etnicitás kérdése a kurválasztásnál? uramisten. szóval kemény, ultralib lapot, pontosan a szittyakö vassalbertes nemzetitanácsos nagybajszú lófasz ellen kellene keresztesadjáratot hirdetni.
Most pedig, nem is tudom micsináljak, ja egy kedves naplink: Feladom katt a levelekre. ja és anyámék, bosszúból mert nem mentem ki tehenezni nagyanyámékoz, itton hagytak egy szál kaja nélkül, ráadásul jajjajj, mert a lapitopi billentyüzete alá beférközött egy darab valami, biztos morzsa vagy nemtommi, és ezért sokszor egy betüt nem tudok lenyomni. tegnap az y volt, de a morzsa mára továbbment, és gondolom estére ismét beakad valaová, na most a h alatt van. tudom, ogy Etiópiában gyerekek alnak éHen, de ez akkor is zavar.

1 Comments:

At 9:28 du., Blogger tsir said...

...hübsch...bischen vielleicht skííízóóó:-)))

 

Megjegyzés küldése

<< Home