hétfő, június 21, 2004

elmentem este szavazni, majd into the town. gyalog mentem az OMV kútig, ahol kellemes meglepetés ért, ugyanis a csákó, amikor odaálltam a pult elé, csak annyit kérdett, hogy: Parliament Light? igeeeen, sőt: ez igen. irok most egy levelet ennek a német profnak, hogy bocs, de nem volt idöm megirni a német svábok deportációjáról meg teleportációjáról szóló referátumomat.
de tényleg, amikor az ösztöndíjbizottságnak aszontam hogy a magiszteri disszertációmban irok egy értelmes témáról, a német-román külkereskedelmi kapcsolatokról és az itteni német kisebbség szerepéröl a beruházásokban, nem kellett, akkor most basszátok meg, ott a csajszi aki megkapta az ösztöndíjat, megirja az unalomig ismert Európai (ó, hogy hányok már) Alkotmány Reloaded dolgozatát.
délután pedig több érdekes dolog is eszembe jutott, persze csak ökörségek. az egyik, Toto Cotugno. felébredtem a délután és beugrott a neve, soha nem hallottam egy dalát sem, gondolom már csak Alaszkában emlékeznek rá, ha 14 évvel ezelött ott koncertezett. bár lehet, azóta az Edda vagy a Republic oda is elment aztán csóró eszkimók hajnalig énekelték, hogy "ezt a jégtáblát választottam". szóval, azon gondolkodtam, ogy micsinálnak vajon ezek az egydalos, egyalbumos sztárok, mint a zseniális Snow, vagy a hasonlóan zseniális Stakka Bo, mondjuk nem épp a hallássérültek Zappája, Homonyik "Királylány" Sándor esetére gondolok. elgondolkoztató.
aztán, érdemes begyüjteni az erdélyi bloggereket, biztosan vannak még ilyen bolygót tévesztettek, ki tudja, egyik gumis, a másik például konzervatóriumot végzett pék, filozófus kömüves, ja és a profilom egy szintén sokat kifejező, de montázsnak nem túl sikeres képpel lett gazdagabb, ami vigyázat hamisítvány, a Holdon ugyanis nincs telefonkábel. kezdek fáradni.

1 Comments:

At 12:21 du., Blogger ger said...

Szevasz Tisztelt bloggszerkeszto!

Mindenekelott kurvara meg szeretnem mar jegyezni,
hogy mindamellett, hogy szamomra az on iromanya nagyon erdekesnek tunik es minden nap nyomon kovetem, de meg most sem tudok hozzaszolni az on altal leirt
dolgokhoz.
Ha ez nem az en tisztem (hogy kommentaljam), de en
neha akkor is hozza szeretnek szolni.
UGYHOGY BAZD MEG CSINALJ MAR VALAMIT!!
Kulonben most itt e-mailen fogom neked a kritikamat
gyakorolni, habar ugyis nagyivben szarsz ra ha rossz
szinben tuntetlek fel, es akkor sem nagyon erdekel, ha megdicserlek. Dehat kerlek, mentsegedre legyen mondva, ez a Nagyok erenye.
Kulonben nem gondolkoztal mar azon hogy mi lenne, ha
egyszert egy hosszu kormondatban irnal egy
terjedelmesebb bloggot. Es mivel ez az en otletem
volt, szeretnem, hogy ha esetleg ezt egyszer
megcsinalod, akkor azt nekem dedikald, de nem ugy mint ahogy ezt egy rockbanda teszi az elhunyt bandatag-baratnak. Na osztan irjon kend is izibe, mert itt a porosztembor nagyon hijanyoja a munkajat.
Minden jot : Korodi

Nos, ezt kaptam, köszi gecó. Ezentúl lehet publikusan, everybadi. és hajrá.

 

Megjegyzés küldése

<< Home